Helt galen i pinnar!

Ja, lillen är helt galen i dom! Så fort han ser en pinne så ska han ha den^^ Det är ganska så bra. Jag vet inte hur många gånger jag har använt en pinne och lockat in honom och när han kommit in i hallen slängt ut den igen.:P^^ Men han är så söt så! ;)



Min lilla bebis^^ ♥

Har tagit en hel del kort idag. Och ett av dom (som inte blev så bra, men det är första gången jag lyckats med detta) är ett kort på ett litet vattenfall.↓

Detta är första gången jag har fått till det med min kamera så att vattnet ser sådär mjukt ut.:D Dock väldigt mycket oskärpa, men jag hade (såklart) inte mitt stativ med mig. Får ha det nästa gång. Men var bara tvungen att visa er mitt lilla framsteg^^ (kan tacka min storasyster som visade mig lite inställningar och sådant) ;)

~~~~~~~~~
Sometimes I don't believe in anything
So many things I never knew
I may seem lost but know this I swear is true
I will wait for you

Ron Pope - Wait for you

~~~~~~~~

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Gulleplutten där!

2012-01-08 @ 21:11:14

Postat av: R

Javest! ;)

2012-01-09 @ 00:15:41


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0