I am getting the hang of it...

Ja jag börjar förstå hur jag ska få stjärnorna på bild. Men inte hur jag ska få det så att dom inte rör sig. Jag menar kameran är stilla eftersom jag har självutlösning men endå så blir stjärnorna så dära suddiga. Aja, bara att fortsätta att testa sig fram. ;)

Jag gillar bilden, men ser ni stjärnan där? Det är den som förstör det för mig.^^



Den här sista bilden har ett litet streck i sig eftersom jag trodde den hade tagit klart kortet så jag böjde ner kameran och då slutade den ta kortet när jag tagit ner den.^^

Snart är pappa hemma med maten, som blir pizza. Dock ska jag äta gratängen vi gjorde i fredags som det finns en bit kvar av den. Köpt pizza är inte min grej. ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag gillar dom men mest den sista! Väldigt häftig blev den :)

2012-01-29 @ 20:04:41

Postat av: R

Till: anonym (kan anta att det är L) Tack, nästa steg är att komma på hur man ska göra för att stjärnorna ska bli bra. ;)

2012-01-29 @ 21:12:13

Postat av: AGCH

Den sista bilden är ju verkligen jättehäftig! :)

2012-01-29 @ 21:18:39


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0