I have no inspiration left in me...

Nepp, känner att vädret gör att jag inte har någon inspiration kvar. Gick ut och tog ett par kort iallafall. Har redigerat dom och ett av dom kan vara lite över redigerat, men jag gillar den iallafall. ;)

Dagen har vart slö. Jag har bara tittat på tv och vart vid datan och fotat en stund. Det är allt som hänt hittils idag. Hoppas att resten av dagen är med innehållsrik. Dock kommer la det enda jag ska göra resten av dagen vara att mocka.-_- Längtar såå mycket till sommaren dagar som denna. Då man inte behöver ta på sig massa kläder när man ska ut. Naturen är grön och fin. Man behöver inte mocka eftersom hästarna går ute hela tiden och inspitationen är tillbaka. Aja, det är bara att hålla ut. Våren är ju inte så långt borta. ;)

Ne nu ska jag inte sitta här och gnälla över allt. Det är härligt med helg och dom kommande veckorna kommer nog bli bra. Hoppas jag iallfall. Hoppas även att barnen inte kommer smitta ner mig mer. Förra gången var jag bara där i en kvart och sen låg jag i feber någon dag efteråt.^^ Aja, det blir nog bra. ;)



Jag gillar mitten bilden väldigt mycket. Gillar även sista bilden. ;)

Låten "Starry eyed" med Ellie Goulding gör mig så glad av någon anledning. Kanske för att första gången jag lyssnade på den så var jag nog ganska så glad. :) Så lyssna på den. Den är väldigt bra. ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Ja dom var väldigt fina fast gillar hästarna också. Mysig och vardaglig på något sätt :)

2012-01-28 @ 14:31:18

Postat av: R

Ja dom var så söta där dom stog och åt på samma gran. ;)

2012-01-28 @ 15:54:33


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0