Måndag, jobbig men rolig!

Har haft så himla roligt i dag med mina små vänner^^ Haha undrar om det är för att det är måndag och alla varit övertrötta eller om vi helt enkelt har en extra dålig humor på måndagar. För vist är det så att man skrattar när skämten är så dåliga att det är skrattretande? Förutom att ha kört och hört på dåliga skämt i dag och varit trött så har man även haft en hål timma på över tre timmar. Gick därför ner och åt på kinan men börjar ärligt tröttna på Kina mat nu haha:) juste måste nämna att jag slog mitt wordfeud rekord i dag! 405 p för ett ord! ( nämner inte vilket ) haha stolt^^ nepp nu ska jag sluta. Ska se om inlägget går att publicera eller ej;)
/ L i n


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0