När man har tråkigt...



Jag måste vara en väldigt onormal undom som sitter hemma och har tråkigt en lördags kväll i stället för att vara ute med kompisar och ha kul! Fast i stället för att ha tråkigt har jag varit ute och fotat. Det var väldigt härligt väder ute. Mira var så klart med som sällskap (öm, ska jag nämna att jag bara var i träddgården och två meter utanför trädgården?) Det snöade ute men inte så jätte mycket. Lyckades få himelen att se väldigt röd/ orange på korten. Den är faktiskt lite svagt färgad ute, lite svagt rosa. :)

Visar er mest dessa bilder för att tja, ha något att vis helt enkelt ;)

Ha en fortsatt trevlig lördag gott folk;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0