Nya grejor och klumpigheter vare här ja!

Ja, vi kunde åka in idag till stan. Så det blev lite nya grejor, så som:
en t-shirt
ett par jeans
vit långärmad tröja
örhänge

Örhänget hade jag inte ens på mig i 5 minuter innan jag råkade ha sönder det...^^ Skulle bara göra den lite mindre i själva fästet med en tång och råkade då knäcka av den i två bitar. Så nu har jag limat ihop den igen och hoppas att det funkar med lim.^^

Imorse gick jag upp kl 07:15 och tog en snabb dusch för att sedan gå ut i stormen och mocka i boxarna och ge hästarna mat inne. Släppte inte ut dom i det vädret. Men det hade dom nog inte så mycket emot.
Har nu börjat att kolla på (gamla) avsnitt av "vampire diaries" som går på tv:n kl 09:20 på morgonen. Det är riktigt bra. Fast jag bör nog se alla avsnitt eftersom man inte riktigt förstår allt.^^ Men men, det är så bra endå. ;)

And if you feel the fading of the light,
And you're too weak to carry on the fight,
And all your friends that you count on have
disappeared,
I'll be here, not gone, forever, holding on

James Morrison - I won't let you go

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Låter trots allt som en lyckad shopping!(Y)

2012-01-04 @ 21:49:47

Postat av: R

Ja, den var helt lyckad ;)

2012-01-06 @ 00:01:48


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0