Okej, jag skippar rubriken...

Jag orkade inte sitta och komma på en rubrik. Det är inte det allra svåraste att komma på. Om man vet vad man ska skriva i inlägget. Men om man inte riktigt vet, ja då blir rubriken det svåraste.^^

Har vart hemma idag också. Men det blir nog skola imorgon. Vill inte missa redovisningen och ja lite annat. Har inte direkt någon feber. Men känner mig inte helt 100% frisk heller. Så ja. Vi får se hur det går i skolan imorgon och förhoppningsvis så mår jag bra hela dagen och kan gå till skolan resten av veckan också. :)

Nästan hela kvällen igår och idag har det kiklat i min näsa. (Sådär det gör när man måste nysa) Men jag har inte nysit någongång. Det är så jobbigt^^ Och så får man tårar i ögonen och en ännu mer rinnande näsa. Min näsa är som en kran som inte riktigt går att stänga av.^^ To much info maybe? Aja, det får ni tåla.^^

Jag vill se ett par filmer som kommer ut snart. Och det är "Hunger games" med Josh Hutcherson och Abduction med Taylor Lautner. ;) Båda filmerna verkar bra och innehåller även två väldigt söta skådespelare. Så ja, det är ju ett stort plus. I filem Abduction så är den svenska skådespelaren Michael Nyqvist med i. Så det är ju roligt att se en svensk skådespelare vara med i en sådan film. :)

No matter what they tell us
No matter what they teach us
We can't deny what we believe in
Life is ours
And we live it our way

Our on way - Klaas

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0