Ont i halsen och annat drygt

Fin rubrik. Men som rubriken säger så har jag ont i halsen. Jag gillar verkligen inte att ha ont i halsen. Det är såå jobbigt. Och det gör ont att prata. -_- Hoppas att jag blir bättre i helgen, för på måndag är det redovisning. Och jag ska inte vara borta!

Vi sitter just nu i biblan och gör...ja, inte så mycket. Ska gå tillbaka till klassrummet om en si sådär 50 minuter. Jag gillar att sitta i biblan och jobba. Man arbetar faktist bättre om man sitter här^^ Av någon anledning^^ Så det är ju skönt. Vi sitter nog här 5/5 lektioner^^ Så fort man får gå så sticker vi^^ Det är ju nice. ;)

Ska bara ha en lektion till efter denna och sen bär det av hem. Måste dock gå hem och jag känner att jag inte vill bli mer förkyld än jag är...så jobbigt. (det är la alltid bra att gå, men inte när man har ont i halsen och är förkyld)

Nu ska jag dra, så ja.

En lite bild på ett litet sött rådjur! Och btw så är L inte bäst! Fyi! ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

FYI LINA ÄR BÄST!

2012-01-19 @ 13:19:05

Postat av: R

Ja det är klart du är lilla lina men jag är näst bäst :)<33333333333333333333333333333333

2012-01-19 @ 13:19:51

Postat av: R - the real R

Ha..ha..ha L, det var ju bra. Du låtsades kommentera från mig, men den gubben gick inte serru. Men du får la vara bäst, men isådanfall så är vi på delad första plats.

2012-01-20 @ 10:43:41


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0