Redan trött...

Och jag är inte trött så att jag vill gå och lägga mig utan på skolan^^ Men det är också på något sätt väldigt skönt att komma in i lite rutiner igen. Det enda jag känner nu som stressar eller oroar mig är redovisningen på svenskan...fattar nada typ...gillar inte redovisningar. Men vem gör liksom.^^

Men det är inte så mycket kvar på skolan. ;) Så det är ju bara att stå ut och göra någonting roligt av det.;)
Endast två dagar kvar tills helg, så ja. Det är ju nice:)

(Btw jag tycker att A ska ta och blogga lite. ;) Du har la inte glömt av din blogg eller?) Det var ett tag sedan du skrev. Okej, nu har jag gjort n[gonting med datan. Som ni ser s[ kan jag inte skriva ;'[ ja dett 'r d[ omen. Aja jag f[r la avsluta h'r d[ d[.

En liten och fin bild ;) haha jag lyckades gora en glad gubbe!

Bye bye(snedstreck snedstreck snedstreck) R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0