Så jobbigt...

Ja, det är jobbigt just nu. Sitter inne och tittar ut och ser det vackra vädret men kan inte gå ut och njuta utav det. Har 37.7 graders feber...Men jag hoppas att jag blir frisk innan måndag bara. Hmm, aja. Jag ska inte sitta här och skriva om hur jag mår och tråka ut er.^^

Vaknade halv nio och gick upp runt halv tio. Har nu endast suttit vid tv:n och kollar på olika program och även framför datan, ofc liksom.

Någonting väldigt väldigt väldigt ledsamt hände i tisdags morse...min...plattång gick sönder. Och jag hoppas få en ny nu i helgen. Som jag betalar för själv. Hoppas att jag kan få pappa till att åka in och köpa den åt mig. Min lilla bebis får vila i frid. ♥ Den blev inte ens ett år gammal. Aja, får ersätta den med en exakt likadan.

Like the moon causes the tide
Give me wings so I can fly
You'll already saved me
I need you to follow
Cause we made it all this way

Amanda Fondell - All this way

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

R.I.P underbara plattång. Jag kände dig inte så bra därimot har jag fått lära känna en av dina tvillingar, helt underbar. Ha det gött i skrotten. Byeeeee

2012-01-20 @ 16:08:12

Postat av: R

Tack, det värmde<3

2012-01-20 @ 19:15:49


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0