Så nu snöar det ^^







Med dessa biffiga snöflingor som for genom luften var jag bara tvungen att ta med min kamera ut för att fota lite. Typiskt att det ska börja snöa nu när julen och nyår redan har vart-_-
Den där oranga saken i mitten har jag ingen aning om vad det är för något men den ser väldigt rolig ut och hundarna har tydligen tagit den som sin egen liten leksakspryl. ^^

I dag ska jag nog inte göra så jätte myckt. Hade lite dålig med sömn i natt så jag sov enda till 10:30. Men har iaf hunnit göra stallet, ätit frukost, fotat och nu datorn :)
Tror det får bli en slappdag i dag eller ska man säga chilldag? hm....

Ni får ha det så braooo, byee!

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0