Snart så

Ja, jag är snart klar med att ha tagit alla kort som behövs till utmaningen. Det ska bli roligt att se korten och kunna jämföra dom med varandras. ;)

Dagen har vart bra och väldigt fint väder har det också vart! Tummen upp för det (Y)
Har då passat på att ta kort. Och sen när solen gick ner blev himmlen såå fin. Så jag passade på att springa ner till sjön och ta några kort.;)

Ska i kväll se den 4 HP filmen. :) Alla HP filmer är så bra! Gillar verkligen HP nu på äldre dar.^^ När jag var liten gillade jag inte dom så mycket eftersom dom var så läskiga^^ Men nu är dom awesome! ;)




Bilderna har la lite suddigheter i sig, men så går det när man inte hinner få med sig stativet. :/ Aja. Fina färger iallafall. ;)

~~~~~~~~~~~~~~
I had a nightmare
Woke to the sound of your voice but you don't sleep here
I lay awake in the dark
I've been screaming but you don't hear me at all
So here I go
~~~~~~~~~~~~~~
Ron Pope - Wherever you go

En helt underbar låt av Ron Pope. :) Lyssna vetja. ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Jag tror att du härmar mig och Elin bara för att vi såg alla HP i sommras ;P

haha^^

2012-01-06 @ 22:28:25

Postat av: L

btw, fina bilder, önskar jag också vart på plats! Gillar sp den översta!

2012-01-06 @ 22:29:03

Postat av: R

Hahahha! Nej, jag har inte ens sätt hela 5:an eller 6:an så jag tänkte om man endå ska se dom ska man ju se alla. + att dom två sista var såå underbart bra att jag itne kunde låta bli att se alla på en gång! ;)



Ja jag gillar den översta mest okså :)

2012-01-07 @ 23:40:09


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0