Solen skiner och kameran med!




Gillar bilden och jag hoppas att ni också gör det :)

Var inte meningen att zoma in medans jag tog bilden men så blev det. Tycker endå att den blev ganska cool:)


Ännu en fototur, jösses vad jag är hurtig då :) Solen kom ju fram och då var jag bara tvungen att springa ut med kameran. Låg på backen, kröp över stenar och grenar. Hoppade över en bäck.. Ja, det blev inte så många bilder men jag gillar dom. Men ni får gärna säga vad i tycker ;) Min favorit är "huset" eller ska man kalal det för gammla hönshuset. För det är just vad det är ..;)

Skulle kanske delat upp bilderna i två blogginlägg men jag är inte så bra på att spara bilder som jag vill visa. Jag visar dom alla på en och samma gång helt enkelt.

( rubriken vet jag inte vart den kommerifrån menmen haha)
Btw, krya på dig R.

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Ja hönshusbilden var jättefin, du har fångat skiftningarna i fasaden på ett väldigt dramatiskt oc fint sätt :)

2012-01-22 @ 22:47:56


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0