Trött m.m



Som vanligt är jag expert på att blogga när jag har tråkigt, BAD! Inte ok! Men det skiter jag i hihi^^

I dag har jag, efter skolan, ridit min häst. Otrolgt att jag har ridit två dagar i rad för ja... tyvär har det sällan hänt det senaste halvåret. Kommer hem sent från skolan och har helt enkelt tappat lusten för att gå ut  när kl är över 17 på eftermiddagrna. Synd det för jag mår värkligen bra av att rida det är en väldigt härlig känsla efteråt men det är just det att ta sig till stallet. Att hämta in hästen och göra iordning den. DET är det svåra, orkar aldrig längre, tyvärr. Det gör mig ledsen att det har blivit så här men jag hoppas det går att ändra(klart att det går men orken ska finnas där också) Från att ha ridit nästan varje dag till att  knappt rida en dag i veckan är helt enkelt inte ok!
Skärp dig Lina! (jag har inget skärp att skärpa mig med, ha.....ha... så lamt...)

Efter ridturen kom några av mina söta pluttisnuttiga kusiner. Vi fikade och jag vräkte i mig kakor :(
/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0