Två dagar utan bloggen:)


Har inte fotat på något förutom lite slarvtagna kort på en ljusstjärna. Inget att visa alltså. Därför visar jag två bilder från iphonen ;)

Mina två dagar som har gått utan bloggen har spenderats i den lilla staden hos några kompisar. Har haft det väldigt trevligt och roligt med spel, film m.m, det vanliga helt enkelt (mkt godis) Sov till kl 11 i dag, riktigt nice! Började med att äta godis. Inte den bästa starten på dagen om man ser på det hälsosama viset men jag gillar't!  Nu är jag iaf hemma och har varit det sedan 16:30 ungefär så har inte gjort alls mycket nu de senaste timmarna.
I morgon ska jag och min syrra umgås med våran kusin. Troligen blir det kinan till middag men vi får la se ;) Japp det är i morgon det. Bye

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0