Underbar dag :)


Bild tagen i dag ^^

Mycket härlig dag! Chattade med R på msn tills klockan var nästan 02:30 XD Endå stälde jag klockan på 09 för att vara uppe i god tid utan anledning^^ Red en sväng och alla hästarna fick följa med ut. Syrran hade lasse i sitt söta träns och lång lina det brukar gå bra men i bland får han för sig massa saker så i dag hände det att tränset åkta av. Lasse sprng runt lite här och där. Tillslut fick syrran tag i honom precis innan tre st älgar sprang i skogen, phu!
Sedan efter stallet gick vi till skogen och fikade, mys!
Så ja, halva dagen har jag beffunit mig ute, niiiice!

Har föresten läst ut sista Harry potter boken i dag. Började läsa ett kappitel och hade sedan tänkt göra annat men kunde helt enkelt inte slutaX) Jupp, dom var bra men 6:an var bäst!

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Låter som en underbar dag.



Du råkade inte ha kameran med dig när älgarna kom eller?^^ :P

2012-01-09 @ 00:16:19

Postat av: L

Jag råkade inte ha det nej ;P

2012-01-09 @ 09:15:08


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0