Bloggar..



Från början inehäll det här blogginlägget en lång och detaljerad text om åsneleken och kattungeleken som lektes när jav var liten... Innehöll också något annat intressant så som att mina hästar fyller år i samma månad.. När jag skrivit klart inlägget kändes det inte nog för intressant för att kunna publicera det. Så jag raderade det helt enklet och berättar om vad jag skrev ist så blir det lika ointressant i alla fall. Bra lina (Y)

Suck... finns det någon kurs man gå som innehåller bra coatchning om hur man gör intressanta blogginlägg eller? haha.. nä.. tror jag slutar här innan ni somnar ;)


Kram.

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0