Utmaningen!


1. Julig inredningssak. (1/40s)

2. Vilddjur. Ha.....ha..... min enda bild som jag lyckats ta på ett "vilddjur" XD (hoppas ni ser den)

3. Vatten. Ok, sorry för min dåliga fantasi. Dena typ av bild har jag visat ett x antal gånger...

4. Ett smycke. Tja... på något vis gillar jag bilden hehe :)

5.Växt

6. Belysning med lång slutartid. LOL...

7. Häst

8. Utomhus senast 23 på natten.

9. Kopplat till min vardag. Mugg med kaffe. Inomhus prylar är vist inte riktigt min grej att fota X)

10. Katt.

Ja, det här var mina bilder. Är nöjd med en del av dom. Nu ska det bli spännande att se R.s bilder :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Jätte fina bilder L! :D ;) <3

2012-01-09 @ 21:05:14

Postat av: Sofia - my Camera And I

"Bästa fotografen bakom bilderna"



Julig inredningsak: REBECKA

Vilddjur: REBECKA

Vatten: LINA

Ett smycke: REBECKA

Växt: LINA

Foto med lång slutartid: REBECKA

Häst: LINA

Fota senast kl 23:00: REBECKA

Vardagsfoto: REBECKA (Älskar det brusiga i bilden - antagligen för högt ISO och djupet i bilden)

Katt: LINA

2012-01-09 @ 21:28:41
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Postat av: AGCH

Vattenbilden är jättefin, det ser ut som om det var massa bomull på ytan^^ :)

2012-01-10 @ 14:47:07


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0