Utmaningen!

Ja, jag täntke att jag skulle lägga upp bilderna nu. ;) Det är alltid roligast att se på korten när man är klar med utmaningen. Då kan man jämföra sina bilder med varandra och se hur den andra tänkte och tatt korten. Så, här kommer mina då då. ;)

1: Fota en julinrednings sak


2: Ett viltdjur. (Måste säga att jag är nöjd, satt och väntade länge på en fågel, men så kom dess upp nere vid sjön, jag hade då tur att dom kom förbi en sväng) ;)



3: Vatten på något sätt


4: En katt


5: Något smycke



6: Växt


7:Fota en belysning med lång slutartid


8: En häst


9:Fota senast 23:00 på natten/kvällen (denna togs ungefär 21 kanske)


10: Ta kort på någonting som hör till din vardag


Så detta var alla mina bilder. Nu väntar jag med späning på att L ska lägga upp sina bilder. Lämna gärna en kommentar på vad ni tycker om bilderna. Jag kan mer än gärna ta lite kritik. Man måste veta det dåliga för att kunna bli bättre. ;)

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

Assåååå! Känner mig besegrad (igen!!)

Ååå det är så svårt attt ge kritik juu X)

2012-01-09 @ 21:04:39

Postat av: R

Haha! Du har ju tagit massa fina kort, väldigt bra gjort L. ;)

2012-01-09 @ 21:08:38


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0