Wow, vaken nu!


Sorry, ännu en iphone pic men älskar att fota med mobilen (+ instagram) Vist blir bilderna lite mer... vardagliga? Om ni inte tycker det är kul att se mina Iphone bilder så säg bara till. Tänker ju inte visa dom hela tiden. Bara när jag absolut inte har några andra bilder att visa :)

Bli inte fööör chockade nu men yes, jag är uppe! Har alltså gått upp nästan självmant (med lite tvång från min egen sida) Vid 09 i dag och jag har fått sova hela natten, iaf från kl01. Tror allt att jag ska fortsätta med att gå upp kl 09, senast. Förutom om jag inte kan sova på natten^^  Det är über sönt att gå upp före kl 10 som ni nog alla vet (morgonpigga människor..)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0