2012-07-12- torsdag

Man blir verkligen riktigt lat på sommaren. På morgonen så kanske jag vaknar vid 9 och känner mig trött, vänder sig om och blundar och då blir man trött som bara den. Man är hyfsatt pigg, men endå trött. Vet inte om ni förstår mig, det blev en ganska så rörig förklaring. Jag är inte bra på att skriva ner mina tankar, så att andra förstår. Lättare att säga dom till en person direkt.^^

Idag gick jag upp (trots min pigg-trötthet) kl 9:15. Bra eller hur? Igår vaknade jaag kvart över 6 och såg hur solen lyste. Perfekt tillfälle att fota "tidigmorgon" men jag var alldeles för trött för att gå upp.xD Det får bli en annan morgon.^^

Idag har vi ränsat vinden. En av våra proppfylda vindar. Pappa var inne på vinden, mamma stog uppe i trappan, jag lite längre ner i trappan och min lillasyster fick ta emot saker från mig och packa det i pappas bil. Det var massa skit och onödigheter på den vinden. Så vi fyllde HELA pappas stora bil. Från golvet till taket. Fick snabbt stänga dörrarna så att det inte skulle trilla ut någonting. Vi hittade även väldigt fina fat och saker också. Och det är ju roligt att hitta. Vi hittade även pappas gamla målvaktkläder, sen han var liten.^^
Sen har vi vart inne i stan och handlat mat och annat. Och jag har tagit lite kort. Dock är jag inte så dära jätte nöjd med dom. Men men. Har även ett kort till utmaningen. ;) Ett kort av tio.^^

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0