Ändrade planer



Hej! Som ni snog kan lista ut så kommer jag åter igen nämna resultaten på fältävlan och jag tror att alla vid det här laget vet att Sara Algotsson kammade hem ett välförkänt silver till Sverige. Åå herregud vad det var spänande! Jag trodde inte att jag skulle få se hoppningen i dag men det blev ändrade planer så i dag har jag återigen suttit framför tv:n not good ^^ Hursomhelst så har jag varit nervör heeel dagen. Mina nerver är värkligen inte de tåligaste. Sverige i lag kom 4, och det vet ni förmodligen också. Och på Individuella tävlingen efteråt och Sara var den endå ryttaren kvar stod jag upp och hoppade och mådde riktigt illa haha.. Sista hindret, bomen låg kvar, guld, pang, bom ner, silver haha, det var typ så. MEN det var endå skit bra! :D

I natt ska jag, syrran och mamma åka på en natt tripp till Jönköping, det som var planen över dagen. Vad jag ska göra där låter väll lite komplicerat men vi ska hämta kläder som våran moster har skickat med en kompis som åkt från bryssel och är på väg till Sthm.. Ja, jag sa ju att det låter lite komplicerat, eller skumt, vad ni nu tycker XD
Har ridit i dag också, det behövdes värkligen efter att ha suttit inne så mycket. Min lilla häst var så söt när jag skulle byta bett på tränset så stod jag lutad framåt framför. Rätt som det är känner jag ett tungt huvud som lutar sig mot min rygg. Hon stod alltså och vilade huvudet på min rygg. Inte för att det är ngt intressant att veta men lite gulligt tycker jag :)

Någon som såg hoppningen i dag eller har ni haft något vettigare för er? :) (tigger kommentarer? haha...........)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: L

Vist är Mira fin på bilden föresten :D Synd att jag inte fick något sött på Poma, han såg ut som en riktig liten nallebjörn enligt miiig ^^

2012-07-31 @ 21:00:45

Postat av: R

Ja jag såg att vi fick silver. Riktigt duktigt!
Jag städade nästan hela dagen igår. Och läste, det var inte riktigt ett ut och håll på väder. :)

2012-08-01 @ 10:21:24

Postat av: L

Nej som tur var annars hade man fått dåligt samvete över att sitta inne hela dagen :)

2012-08-01 @ 12:59:45


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0