Åska och regn



Hej! I dag hade jag och syrran tänkt vara rediga att gå upp kl 8 och rida eftersom att vi ville se Os och sedan hjälpa mamma med att städa (främat i kväll) Det slutade med att Elin bara åkte och red. Det konstiga var att när kl ringde så stängde jag av den sedan vaknade jag igen och kollade på klockan, "os redan nio" tänkte jag, dags att gå upp. Jag gick ner och såg på kl i köket att den trots allt bara var 8. Jag gick och dubbelkollade min kl och den var också bara 8. Jag måset ha sett i syne^^
I dag har jag som sagt städat och kollat på Os dressyr hela dagen Eller ja så mycket som det har gått eftersom att åskan har gått under hela dagen. Men jag hann se de båda sv ekipaken iaf. Första svenska ryttaren var med i sitt tredje eller fjärde OS och red kasst, hon fick inte alls bra poäng. Och sedan kommer 22åriga luddvig, med sitt krulliga hår som sticker ut från hatten (haha gulligt) och rider bland de 5bästa :D
I morgon är det fortsättning på fälttävlands dressyren och då startar det 3st svenskar, MISSA INTE :)

Och bilderna där uppe är la inte de bästa men jag slänger upp dom endå :)
Vad har ni gjort i dag då?

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Läst är vad jag gjort. ;)

2012-07-29 @ 07:16:00

Postat av: L

Okej, det är alltid bra sysselsättning när det regnar :)

2012-07-29 @ 10:40:58


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0