Åska och regn

Jag tror nog inte någon här missade spöregnet och åskan. Satt i dörröpningen och tittade ut. Såg då en fjäril som kämpade sig genom regnet som stog som spön i backen. Den försökte ta sig till ett av ekens blad. Men den såg inte ut att lyckas den trycktes ner mot marken av regnet. Men den var allt en liten kämpe. Den lyckades ta sig upp till ett blad och sätta sig i säkerhet. Jag tycker det är obehagligt att ha fjärillar som flyger nära mig. Men om den stackars fjärilen inte hade lyckats ta sig upp från marken hade jag gått ut och tatt upp den. Trotts min rädsla.^^
 
Har vart nere och känt på vattnet såhär efter åskan. Det var behagligt kan jag medela. Man ska ju dock bada innan det börjar åska, då det är sådär varmt i vattnet. Men jag hade nästan kunnat gå ner och ta ett dopp nu. ;)
 
Igår kväll skulle vi se på filmen "Wanderlust" som pappa hyrde hem. Men vi kollade på öppningscermonin till OS. Skulle bara kolla eftersom HP, skulle ha en del i den. Och det slutade med att vi tittade igenom hela. Dock somnade jag till när alla länder kom in i alfabetiskordning. Somnade vid H någonstans och väcktes av att dom sa tt Sverige kom in. Efter att ha sett Sverige stiga in med "Rolf-Göran Bengtsson" i spetsen som fanbärare, så gick jag och la mig. Ikväll ska vi allt kolla på filmen.^^ Längtar!! ;)
...okej, nästa gång jag lägger upp bilder så kommer dom inte vara smått suddiga, jag lovar!!
 
~~~~~~
I'm miles from where you are,
I lay down on the cold ground
I pray that something picks me up
And sets me down in your warm arms
~~~~~~
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0