Åter igen.......



Än en gång är HON HALLT!! :( Orkar värkligen inte, vet inte VAD jag ska göra. Det funkar inte att rida ett tag sedan blir hon hallt, vila och sedan rida ett tag till och sedan blir hon hallt igen. Det blir bara fel allt ihop och jag vill inte att hon ska må dåligt. Funderar på allvar att ställa av henne för gott men det tar emot så enormt. Nu när jag äntligen har hittat de "rätta knapparna" som man så fint brukar säga så känns det så himla fel att sluta rida henne. Jag vågar inte tänka på vad som skulle hända henne om jag slutar rida henne.. 
Nej usch, jag vet värkligen inte hur jag ska göra och just nu känns det som att det är något som framtiden får avgöra.
Blir bara så fruktansvärt LESS på den här skiten.

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0