BildBOMB



Här har ni värkligen många bilder att kolla igenom.
Jag skulle just sätta mig vid datorn men såg då att R undrade om jag ville följa med på en fototur och det ville jag så klart!:D Skönt att komma ut lite när solen var frame :)
Haha när vi stod och fotade får så stanade det en cyklist och frågade vad vi hade för objektiv och vi ba "ööm.." och med det som svar frågade han "Don't you speak Swedish?" Haha... pinsamt för oss, ingen kunde namnet på sin egen kamera utrustning XD Men han var iaf schyst. Det var han som tipsade oss om vart trollsländorna höll hus :)
I dag har jag annars varit med syrran och R på A6:) Där köpte jag två par linnen, ett par ljusa jeans och ett läppglans till mamma (det går alltid hem haha )
Sedan har jag longerat Lasse och efter det kollade jag på när mamma tömkörde Trolla. Sedan fick jag testa :)
Det är väll dte jag har gjort i dag:)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0