En tidig morgon

Jag gick faktiskt upp tidigt morse. Kl 06:15. Då solen höll på att gå upp. Det var hur härligt som helst att gå omking i den kyliga morgonluften och känna en svag värme från solen. Dock, så säger inte mina bilder morgon precis. Eller, jo, men jag är inte helt nöjd. Jag vill fånga morgonen på ett annat sätt. Så, jag gör ett nytt försök imorgon. Får kanske då ta moppen och kolla runt lite. Dock så får jag nog gå upp 06:00. Och L, nu hoppas jag att du har eller ska göra det snart också.^^
Det enda svåra är att ta sig upp ur sängen. När man väl står upp så går det bra. Det är bara det där svåra med att lämna sin varma säng. Men det är så värt det. Och om man går upp tidigare så blir man piggare. Sover man länge så blir man bara tröttare och tröttare. Så det är ju ett plus. ;)
 
Så eftersom jag inte blev så nöjd med mina kort från imorse, så ska ni få se dom nu. :)
Så, det var dom. Är faksitkt nöjd med dom. Lilla Monne följde mig runt i hagen. Lite myspys. ;) Min gamla gubbe.♥
~~~~ 
Låt tips: Amanda Seyfried - Little house
Film tips: Wanderlust - Jennifer Aniston & Paul Rudd
~~~~ 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0