En trevlig kväll...

Igår gjorde jag typ...ingenting. Jag har bara gått runt och slöat med håret i en knut på sne och mjukiskläder. Igår kväll hade jag inget att göra så jag bestämde mig för att börja läsa boken "Cirklen" det slutade med att jag hade högläsning för min lillasyster. Den boken är lite hemsk. Min lillasyster har den också, men hon slutade att läsa den för att den var så, otäck. Men jag bytte bok till min favorit bok "fallen ängel" och läste 6 kapitel för henne. Idag har hon läst 14 kapitel själv. Så ikväll ska jag läsa dom 10 sista kapitlen för henne. Jag får då läsa dom mest spännande kapitlen. Vilket ska bli spännande att läsa för henne. Den boken är grymt bra och L när jag har hela serien i min bokhylla så ska du få läsa den. ;)

Idag ska jag inte göra någonting särskilt. Slänga lite skräp, rida kanske och sen får vi se vad dagen bjuder på. :)

Igår tog jag även kort på dom här små små sädesärlsungarna (stavning). :)
Och även en bild på mamman. :)
 
Jag kan sitta själv i parken
Tills solen har ändrat färgen i mitt hår
Jag kan offra allt jag har för ingenting
Jag sträcker mig så långt det går
Men  jag behöver dig kom hit och rör om
Jag behöver nått att skriva om
 
Melissa Horn - jag saknar dig mindre och mindre
 
Mina favorit låtar just nu är:
 
1: Lyckligare nu - Linnéa Henriksson
2: Black heart - Stooshe
3: Princess of China - Coldplay ft. Rihanna
4: Take care - Drake ft. Rihanna
 
Enjoy! ;)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Jag vill jätte gärna låna dom :)

2012-07-18 @ 14:45:52


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0