En trött och seg dag.



Hej på er. I dag har det värkligen varit en slö dag. Ingen har känt för att hitta på något. Jag halvsov ute på alltanen och hade stackars Mira som en hård kudde. Ville egentliken ligga kvar och sova men kände att det var dags att göra något. Fast det blev bara en fika och sedan massa korsord hehe. Sedan kom syrran och lämnade av Lasse i trädgården innan hon red i väg på Polka. En stund senare började det givetvis ösregna så jag jag fick kuta ut och springa allt vad jag kunde med Lasse till stallet. Blev heeeelt dygnsur.
Ridit har jag gjort i dag i alla fall. Till och med hästarna var slöa men vi hade redan bestämt att bara skritta i dag. hästarna sa inte nej till det haha ^^
Aja... haha nu vet ni min dag typ ^^

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0