Endast 2 dagar kvar

Ja, bara två dagar kvar nu. Gött!! Kommer kännas sååå skönt att komma hem och veta att man inte behöver åka tillbaka dit.

Idag så missade jag bussen upp. Så jag fick gå, det tog mig lite mindre än en halvtimme. Var där tre minuter innan jag skulle börja, var alldeles slut innan jag ens börjat. Sen fixade jag med det vanliga. Sen efter lunch så fanns det ju som vanligt inget att göra, så det blev att kolla på en engelsk dokumentär om alzheimers. Men sen när dom gammla hade vaknat och ville vara med, så satte vi på "Emil i Lönneberga" det var alldeles för längesedan man såg på emil. Så gullig (som alla "astrid lindgrens" sagor) ^^

Väl hemma efter att pappa kommit och hämtat mig så blev det mat. Stekt potatis, stekta ägg, korv. Mumma! Riktig sommarmat! ;)

Hoppas att det blir riktigt fint väder imorgon så att man kan få sola. Har ju till och med en ny bikini. Vill ju inviga den! Så det får vi hoppas på. :)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Fin bild :)
Vill också ha en ny bekini!

2012-07-02 @ 18:54:42


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0