Firar semester



När det regnade som mest i Tisdags var jag ute och tog dessa bilder men har inte orkat visa dom tills nu. Jag blev nog faktiskt nöjd med dom men har så svårt när det gäller redigering. Vilket ser bäst ut av de två nedersta bilderna? Eller skulle jag kanske gjort något helt annat? :)

I dag har det varit en bra dag, både när det gäller väder och aktivitet. Började med att jag ställt mobilen på kl 09 för att vi skulle till mormor och morfar och äta tårta(!!) kl 10. alla som var där var nog ganka nyfikna på om det var något vi skulle fira eller varför vi blivit inbjudna att äta tårta en vanlig Torsdagsmorgon XD Men det visade sig att den bara behövdes ätas upp, hahaha.
Sedan åkte vi till stan med kusinerna och köpte frukt och chocklad för att göra det lite mysigt när mamma kom hem och fått semester.
Det är i stort sett det jag har gjort i dag. Städat har jag gjort också haha :)

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0