Fjärillar



Hej! I morses strax efter frukosten tänkte jag göra ett nytt försök med att fota får. Jag kämpade mig upp för den sega backen i värmen helt ensam (så dramatiskt) Och tror ni inte att fåren var på fel ställe igen! Haha det är väll för typiskt menmen, jag fick mig iaf en liten promenad^^
Sedan åkte vi och red. Vi red i hagen i dag och jag provade att hoppa Trollan lite. Först när jag skulle fatta galopp så surade hon och ville inte galoppera. Hon kickade med bakhoven och var inte alls nöjd. Sedan när vi väl kom över ett hinder hände jag inte alls med och hoppade med raka armar och två meter långa tyglar HAHA, ni skulle ha sett ^^

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: L

haha ok ja, jag vet att fjärilar stavas med ETT L XD

2012-07-22 @ 15:25:14


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0