Fota kossor och får





Som ni ser fick jag väldigt många fina kort på får och kossor. NOT!  Det närmsta jag kom något utav det ser ni på sista bilden. Det är ett svart sträck i mitten, det är  mitt enda kort som enns har en ko på bild. När jag gick viste jag att jag hade 3st ställen där det fanns antingen kor eller får men givetvis fanns det inte ett djur i sickte, de var helt spårlöst försvunna! Haha, vart ska jag nu leta efter kor? Jag behöver värkligen ett bra kort på ett bondedjur (ni kommer förstå varför i framtiden^^) Jo, nu kom jag på ett ställe där det finns får men de lär väll inte vara kvar när jag kommer med kameran -_-'
Nu måste jag gå ses kankse sen :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0