Fototur

Igår tog jag och L en liten fototur. Vilket kändes behövligt. Jag hade tänkte fråga henne många gånger, men vädret har aldrig riktigt vart bra. Så igår när vädret väl var bra, så åkte vi ut på en liten tur. :)
Mina bilder, eller en del av dom iallafall. Dom har en viss suddighet över sig, vilket stör mig. Jag borde lägga mer tid på att lära känna min kamera bättre. Jag har inte riktigt gjort det. Den är lite komplicerad, men det ska gå. Sen så måste jag skaffa mig ett riktigt redigeringsprogram. PS, vill säga. Någongång, i framtiden.^^
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

En del bilder har du lyckats med riktigt bra tycker jag, bl.a den sista bilden på fåret och blåklockan (eller vad det nu är) jätte fina :D

2012-07-22 @ 16:52:08

Postat av: R

Tack så mycket! :)

2012-07-22 @ 18:04:05


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0