Godmorgon mina fina

Vaknade kl 10 men låg kvar i sängen till halv elva. :)

Tänkte sammanfatta helgen lite åt er. Så, jag, elin och lina har varit i min sommarstuga från fre-sön. Vi har cyklat mycket. Jag skjusade lina och elin cyklade på en annan cykel. Vi har spelat minigolf. Jag vann. Konstigt? nej då.^^ Jag fick 49, elin 55 och lina 68. :P Sen en kväll när vi var ute och cyklade så blev vi förföljda av en kille på moped. Vi hade sett han under dagen på stranden och vid butiken. Han följde oss enda hem...Inte roligt. Men han körde om oss och skulle vända precis när vi var vid våran stuga, så vi skyndade oss att cykla in, gömma cyklarna och springa in. Så han viste inte vart vi tog vägen sen när han hade vänt mopeden.XD Smart va? Riktigt tur hade vi där allt.^^ Hahaha. Sen har vi tittat på film, spelat kubb, fått massa myggbet, bränt oss i solen och såklart badat. Eller ja, gått i och snabbt doppat oss iallafall och gått en hel del härliga promenader. :) Så om vi skulle sammanfatta hela helgen med ett ord, så skulle ordet vara "awesome" ;)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Vad är det där för bananformad sak uppe i luften på andra bilden? smuts eller en fågel? haha :)

2012-07-09 @ 13:58:28

Postat av: R

L: Det är nog någonting som sitter på min lins...not good. Får fixa det.^^

2012-07-09 @ 15:34:24


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0