Godmorgon!

Hejsan hejsan! Tänkte bara göra ett snabbt (meningslöst) inlägg.^^ Ska åka till bussen om sisådär 10 minuter. För att jobba min näst sista dag. Jiho! Känns så skönt att få slippa gå upp såhär tidigt varje vardagsmorgon. Man har ju gjort det hela året och nu vill jag ha min välförkänta vila. ;)

Och som svar på L, så ja, jag har velat ta bort dom här gubbarna ":);):P:D" länge nu. Så ja, dom får vi allt ta bort.^^

Vädret just nu är UNDERBART! Och jag som inte hann ta några "tidigmorgon kort" idag då det var sådär alldeles underbart dimmigt och soligt kl 6 imorse. Men men. Det får bli en annan gång. :)

Hinner inte skriva så mycket mer nu. Måste åka snart.
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0