Härlig sommarkväll :)



Hej eftersom att det har varit så varmt i dag fick det bli en väldigt sen ridtur i kväll. Har just kommit tillbaks och nu är klockan strax efter 22 :) Vi red på åkern i dag, först körde vi lite hoppstuds. Som vanligt när det kommer till hoppning så blir det rena rama kaoset. Och då var det endå bara bommar på marken och ca 40cm höga hinder haha! Men tillslut fick jag till ett hyfsat bra språng. sedan fick jag henne att jobba på ordentligt och det kändes väldigt bra eftersom  att det var ett tag sedan nu.
Måste bara berätta om dagen kvällsmat som var så himla god.Färsk,  rökt sik eller vad det nu är... färskpotatis och kall sås sedan till efterrätt blev det kladdig chockladtårta med marsmelhows(stavning) GOTT!! :D
Är fortfarande mätt kan jag meddela^^

Yes, det här var min tredje uppdatering för dagen, känns bra ^^ (Y)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0