Inväntar...



Hej! Inväntar just nu sammanfattningen av Falserbo horse show! Vet inte om det bara är för dagen eller om det är för hela veckan. Det kommer att komma i morgon och på söndag också, får inte missa! Jag är så avundsjuk på alla som åker dit i år. Jag känner mig riktigt utanför för det känns värkligen som att ALLA åker dit just i när inte vi är där :/ Men det får man ta, det är bara att invänta nästa år :)

Î dag red jag Trollan för första gången på tre dagar. Hon kändes bra på rakspr men så fort man kommer i nerförsbacke så går hon mycket hackigare och då får jag så klart för mig att det är någonting :/ Jag ska fortsätta att rida henne i några dagar till och se hur hon känns då.
Det typiska var att när vi red iväg så var det asvarmt och solsken. Men tro sjutton att det började regan så fort vi var iväg. Så vi red förbi och hämtade regnjackor. Men sedan ösregnade det så mycket att vi bestämde oss för att vända om. Vi skyndade oss in i stallet, eftersom att vi endå redförbi där, vi var heeelt dygn sura!
Sen i kväll har vi batabadtunna och nu badar resten av gänget :D

Snart börjar FALSTERBO!

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0