Lyckad helg i varberg ♥



Behöver jag sammanfatta helgen en gång till? Hahah nej skulle inte tro det. Fast en sak missade R att nämna. Det var nämligen så att vi skulle gena över kohagen till stranden när vi skulle fota. Vi hade med oss stativ och kameror, hela rubbet. Enligt R så gick det alldelses utmärkt att gena där så länge kossorna inte var där men haha, det slutade med att vi hamnade på en isbana till strand och ingen stans att ta vägen. Efter att ha kämpat i våtmark och fått pannik ett ex antal gånger över det djupa underlaget och all koskit som skvätt upp på benen kunde man inget annat än att låta bli att gapflabba XD Det var bara att vända och ta samma väg tillbaks. Aldrig att vi tänkte försöka oss på att gena igen ;) När vi kom tillbaks var det bara att försöka få benen rena igen hahaha :)
Här är bilderna från Varberg, jag har redigerat dom olika som ni ser :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Hahaahha, ja just det ja! ^^ Det glömde jag. Ja och den mystisgt försvunna tvålenXD

2012-07-09 @ 15:35:46

Postat av: L

R: Haha jag tyckte att det var värt att nämnas! XD
Ja vart tusan tog den vägen?

2012-07-09 @ 16:30:19


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0