Mitt i matten



Hej! Tänkte bara svänga förbi en snabbis och säga hej till er :)
Sitter just nu med syrran vid köksbordet och äter snabbmacaroner med riven ost och ketschup så klart! Snabbmacaroner är inget jag personligen föredrar att äta. Inte för att jag inte tycker att det är gott (jag älskar det) utan för att det finns så många nackdelar med snabbmackaroner ^^ Nu är ju inte jag den pålästa personen som kan säga exakt vad dessa nackdelar är utan att det ska bli något fel menmen^^

Nu är det bara några timmar kvar tills beckis slutar jobba och får riktigt sommarlov, häääärligt! :D Förstår om hon är överlycklig i dag alltså ^^

I dag har vi skrittat med hästarna en kort runda och senare ska vi till stan för att bl.a handla saker till helgen!!:D:D:D

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0