När kommer sommaren?

Ja, jag väntar fortfarande på sommaren. Har inte vart någon riktig sommar än. Tråkigt nog. Men agusti och september är ju fortfarande kvar. Så vi får hoppas att det blir riktig sensommar då. :)

Har precis vart iväg och tatt kort på en sak till utmaningen. Så nu har jag två bilder av tio. Så det är ju ett steg närmare. Sitter fortfarande och funderar över vad jag ska fota till en del av punkterna. Men det kommer man väl på tids nog. :)

Igår läste jag klart dom 10 sista kapitlen för min lillasyster. Och det blev riktigt spännande. Så nu är vi klara med den boken. Så nu får vi ta en till. ;) Måste skaffa mig dom sista tre böckerna av den serien också, så att jag har alla. :)

Längtar tills på lördag, då blir det shopping med Elin och Lina. Woho! ;)
Gillar fågelbilden starkt. Hann dock inte ta en bild när den tittade på mig, jag var alldeles för långsam, så den hann flyga iväg. Men men. :)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Den första bilden är äcklig men dom andra var fina haha :)
yey, shopping! kul att man har pengar höhö..

2012-07-18 @ 15:15:49

Postat av: R

Haha ja, dom bråkade om en äklig larv. Ja woho!! ;)

2012-07-18 @ 17:07:30


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0