Otur!

Vaknade kl 05:45 av min väckarklocka. Gick upp 06:15. Gick ut och tog kort. Hade ingen ork eller fantasi. Så mina kort sa inte riktigt "tidigmorgon" utan, blommor med sol i bakgrunden.-_- Så jag får försöka få till den där "tidigamorgon" känslan i bilden någon annan morgon.^^

Nu till oturen. Jag gick ut för att göra dom andra sällskap i paveljongen. Jag går då barfota...ni förstår vart det här kommer leda. Jag går då på någonting, lyfter upp foten och sen en geting som sitter fast och surrar. Får panik, skrapar av den på gräset och har då kvar gadden i foten. Bara att ta bort den och gå in och lägga på lite "desivon". ONT!!! Att jag nästan alltid ska bli stucken av en geting på sommaren...

Så, nu ska jag stänga av datorn och sola. :)
Btw, ny älsklings låt! "Snow Patrol - Set The Fire To The Third Bar" ledmotivet till filmen "Dear John" :) Enjoy! ;)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Det låten är bra! Liksom Chasing Cars och Run med samma grupp:)

Hört Amy MacDonalds nya album förresten? Väldigt speciellt sound, du kanske skulle gilla det

2012-07-25 @ 23:27:10

Postat av: R

AGCH: Ja det är den verkligen! Nej det har jag inte, får ta och göra det! :D

2012-07-26 @ 12:20:39


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0