Så härligt!

Vaknade till en klarblå himmel idag. Riktigt härligt. Hoppas att det håller i sig hela dagen. Imorgon skulle det nog bli fint också. :)

Just nu sitter jag ute i paveljongen och har precis ätit frukost. Jag har min lilla Didde med mig som sällskap. Det blåser lite, men det gör inget. Idag ska jag nog kanske städa mitt rum och tvätta lite. Får passa på nu när man kan hänga ut och det torkar jätte fort. Då kan man tvätta mycket kläder. ;)
Sen så ska även vår ved in som vi fick för någon dag sedan. Jippie! Så roligt...-_- not! Men men, tio pallar ved, det ska nog gå, hyffsat fort...hoppas jag.:)
Två små bilder på sjön får ni idag. Hoppas att jag hinner ta lite nya kort senare idag. :)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0