Sitter ute :)



yeey, det går tydligen att sitta ute och endå ha internet men då måste jag starta datorn inne och sedan gå ut ^^
I dag ringde kl 4:15, jag kollade ut genom fönstet, la mig på kudden och samnade om. Haha, skärpning, jag kommer ju aldrig ta ett tidigt morgonkort om jag hela tiden struntar i att gå upp^^
Bilderna är från dagen, syrran red på åkern i ca 15 minuter innan hon gick hem med hästarna igen. Det var för varmt och hästarna var  inte alls på humör, innte enns när vi red ut tidigare idag.
Och om ni undrar varför Lasse har en aldeles för stor luva på sig så är det för att syrran skulle ta med den och ha på Polka ^^
I går föresten, tog jag mitt FÖRSTA dopp i sjön och det var UNDERBART skönt! Till och med mamma som inte badat i en sjö på flera år hoppade i ;)

Nu ska jag fortsätta att njuta av värmen ♥

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0