soliga dagar

Ja det har allt varit ett par riktigt härligt soliga dagar. Min fot är lite svullen idag...konstigt nog^^ Kan inte vika mina tår på den foten. Dumma geting...Hoppas att den är bättre imorgon.
 
Fick idag reda på att "Hunger Games" kommer ut den 18/8 och inte 8/8...-_- Vill se den nu!! Fast ett plus är att filmen "Wanderlust" med Jennifer Aniston går att hyra nu, wiho!!
 
Idag har jag, latat mig, fått en klänning/kjol av mamma. Riktigt hälig att gå omkring i. Jag har även fyllt på hästarnas vatten, kännt på vattnet i sjön, inte så kallt som jag trodde det skulle vara. Sen så ska jag nog senare ikväll ut på en liten fototur med L. Får se vart det blir. :)
 
Och sen A, så har jag lyssnade på Amys nya album och låtarna var jätte bra!! Helt min smak. Tack för tipset. :)
Sen ville jag bara tipsa er alla att lyssna på låten "So Cold" av Ben Cocks. Jätte bra låt! :)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0