Svettigt ridpass



Jag ska inte klaga över värmen men i dag var det sjukt jobbigt att rida med het sol och alla småkryp som biter hästarna. Idag fick vi nämligen lite hjälp med våran ridning. Kl 10 är inte direkt den bästa tiden när solen är frame men det fick gå^^ Själv tycker jag att jag bara red slarvigt och det var inte alls kul. Sedan fick jag hoppa upp på Otto och då gick det lite bättre men jag är fortfarande inte nöjd med min ridning i dag"/ Hästarna var hursomhelst super duktiga och skötte sig bra även om det var mycket småkryp som störde dom.
efter ridpasset var jag helt slut, strupen kändes helt torr och det kändes tungt att andas^^ Men efter att ha druckit 0,5L vatten och tagit av alla svettiga kläder kändes det bra igen^^
Nu måste jag gå ut och hjälpa mamma med att bära skrot. Hon väljer så klart den bästa tidpunkten på dagen, vad annars^^

/  L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0