Torsdagskvällen



Hej!:)
Har ingen rolig bild så jag visar en bild på mitt nya mobilskal som jag tog kort på i dag. Hade tänkt ta ett snyggare kort på det men hann inte det idag. Egentliken är det mer rosa i färgen och lita glansigt än vad som syns på bilden ^^
I dag har jag fixat i stallet och gjort den årliga städningen. Tömt hela stallet och sedan skrubbat bort all skit X) Så nu är det bara att vänta tills allt vatten är upptorkat sedan är det bara att ta in nytt spån och alla saker igen.
Sedan åkte vi för att se mammas kusin spela fiol på torsdagskvällen. Låten som hon spelade med i vann tyvärr inte men det var endå kul att se. Sedan tvingade jag dom andra att stanna kvar lite tills vi sett Darin. Vi stannade på två låtar sedan åkte vi hem och nu sitter jag här ;)
Japp, det var min dag det, ALLTID lika intressant haha.

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0