"Trollans Outfit"


Haha, kunde inte låta bli. Det låter så dumt "Trollans outfit"
Bilden är, som ni ser, inte den bästa, tyglarna är på sned, sadeln för långt fram, oskärpa och en tjockismage som tar upp en tredje del av bilden XDDet var värkligen inte lätt att ta kort där heller. Försökte att gå så långt bort som möjligt så att jag kunde ha utsomat så jag fick sitta långt ut i det höga gräset för att det skulle bli någorlunda bra ^^ Men här har ni iaf den nya fårskinnspadden, de nya benskydden och det nya schabraket! Tycker personligen att det blev väldigt bra :D
När vi skulle kolla på korten som jag tog när Elin red kom pappa förbi just när jag blädrade förbi Trollans outfit bilder (XD) och ba " Men vad är det där för en ful häst?" Jag: " ;O "
Nu kommer det ridbilder och massa bilder på Mira :

Elin red Polka efter att hon ridit Otto så jag passade på och tog kort :D

Haha sööööt!

Vet inte hur många gånger det hände att Mira ställde sig mitt i spåret och rullade sig och hade sig, duma hund ;)

Skojar inte om det var en 3cm stor getingliknande sak som höll på och bet stackars Lasse, ÄCKLIGT!

Är det någon som kan förstå att den här lilla ponnyn är 26år?
Hon är ju grym, att hon orkar! Man säger ju att man måste gångra hästens år med 4 för att få fram "människo år! alltså är hon 4x26=104 år!! Haha hur bra stämmer det tror ni? XD

Det kan komma upp mer bilder i kväll. Har en drös med massa Mira bilder om det är någon som vill se (eller har ni redan tröttnat? ;) )

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Ja dom ärkliga sakerna. Dom dödar man men sedan så är det ne ny där igen. Äkliga!

2012-07-05 @ 19:58:55

Postat av: L

R: Ja jag tycker att det är å synd om hästarna när det kommer massa äckel och biter dom. Man har ju själv fått känna på ett och annat bett av såna där äckliga saker och tänk då dom som har minst 10 åt gången ;/

2012-07-05 @ 21:35:38


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0