Uppdate



Hej på er! Bloggade aldrig igår pga, det fanns inget att blogga om ^^ Och det gör det i försig inte nu heller haha men jag tänkte endå uppdatera bloggen lite..
I går satt jag värkligen bänkad framför tv:n HELA dagen. Egentliken är inte det min grej att glo på tv en hel dag, förr var det kanske det men numera ser jag nästan aldrig på tv (då är det ist datorn jag sitter och glor framför) Fast lite gjorde jag väll igår, det började med att jag gick upp kl 8 för att hjälpa min mormor att ränsla trädgårdsland, varför jag gick upp 8 var för att jag skulle hinna till kl 11 då fortsättning på dressyren var. Och igår gick det bra för de tre andra svenskarna. Det började givetvis åska och hålla på men bästa svensk ligger på delad andraplats (om jg nu har hängt med ordentligt) och som LAG ligger de på fjärdeplats, 1ponäng ner än tredjeplatsen!
Igår fick jag iaf tummen ur och red. När jag kom upp till hästarna på åkern stod Lasse där och åt så jag gick och hälsade lite på honom. Upptäckte då att han stod och åt på rester från avklippt gräs. Fick lite smått panik eftersom att hästar får fång och kolik av sån där skit, har sjäv haft en häst som fick fång av det. Därför tog jag med honom och stängde sedan av den delen av hagen. Tur att han inte hann äta så mkt av det..
Aja.. efter följde jag med och plockade svamp innan jag och de andra gick till moster för att ta roliga bilder till en liten busskojsak.
Ja.... som ni hör så gjorde jag värkligen ingenting igår!

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0