Utflyckt med hästarn

Jag är TRÖTT kan jag säga er haha har inte sovit hemma de två senaste nätterna. Vi red nämligen upp hästarna i måndags till några kompisar. Så det är där har de befunnit sig tills i dag då vi red hem dom.
Har seriöst träningsvärk, inte mycket men det känns endå! Under de här 3 dagarna har det förmodligen blivit 2-3mils ridning samanlagt, inget som jag är van vid och inte hästarna heller men dom har varit pigga och glada:) Det märktes iaf att de var glada över att få komma hem.
Det har varit väldigt kul hursomhelst. Hoppas vi gör om sk. utflyckten någon mer gång :)

Bilder från i söndags.

/ L i n a


Kommentarer

Postat av: R

Trodde det nästan var mitt inlägg. Du brukar aldrig ha din text före dina bilder. Blev lite paff. ;P

2012-07-18 @ 17:08:24

Postat av: AGCH

Låter härligt med så långa turer :) Jag undrar en sak, när jag och lillebrorsan cyklade till några kompisar för ett tag sedan såg jag en häst med ögonbindel. Varför sätter man ögonbindel på en häst?

2012-07-19 @ 10:27:47

Postat av: L

R: Haha jag tänkte inte ens på det haha ^^
A: Ingen aning om vad du menar för ögonbindel? Den kanske har skadat ögat eller så kankse du menar en sån där flärp som en del sätter på körhästar för att dom inte ska kunna se något på sindorna? haha jag har ingen ning ^^

2012-07-19 @ 10:31:44

Postat av: AGCH

Hm aa den kanske hade skadat sig. Det var som ett litet svart tygstycke över ögonen bara, tror inte jag kan beskriva den mer.. En ganska vanlig ögonbindel, fast på en häst^^

2012-07-19 @ 13:36:40

Postat av: L

Jaha... nu vet jag! Det var ett flugnät över ögonen som skyddar ögonen från flugorna. Haha att jag inte tänkte på det! XD

2012-07-19 @ 22:15:36

Postat av: AGCH

Aha okej:) ja flugorna måste vara jättejobbiga för dem så här års

2012-07-20 @ 10:43:42


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0